FANDOM

Castio
Violetta Castillo -
Bohaterka serialu "Violetta". Bystra i pełna energii dziewczyna. Grana przez Martinę Stoessel. Prowadzi pamiętnik, w ktorym opisuje swoje przezycia.

Rodzina i jej historiaEdytuj

Jest córką bogatego inżyniera, Germana Castillo i słynnej piosenkarki Marii Castillo (wcześniej Saramego). Po matce odziedziczyła czysty, piękny głos, a ojcu - inteligencję. Matka Violetty zmarła w wypadku podczas ostatniej drogi koncertowej. Dziewczyna miałą wtedy 5 lat i odtąd żyła w samotności pod kloszem swojego nadopiekuńczego ojca, który nie chce, by córka poszła w ślady Marii. Po powrocie do Buenos Aires Violetta zaczyna uczęszczać na lekcje gry na pianinie w prestiżowej szkole muzycznej Studio 21, gdzie uczy jej guwernatnka, Angie. Odkrywa tam zupełnie nowy świat, a w nim swoje prawdziwe przeznaczenie i... przeszłość. 

Charakter, wygląd i upodobaniaEdytuj

Violetta jest spontaniczna i szczera, mówi to, co myśli.  Początkowo znajomi Violetty myślą, że jest nieśmiała, ale wkrótce odkrywają jej prawdziwą osobowość. Violetta ma brązowe włosy, jednak na słońcu mają rudawy połysk. Takiego samego koloru ma też oczy. Dziewczyna ubiera się w lekkie kreacje. Najcześciej możemy ją zobaczyć w spódnicy i w bluzce z krótkim rękawem, a czasem chodzi w krótkich spodenkach. Ulubiony kolor to fioletowy i (sądząc po jej pokoju) różowy. W drugim sezonie ubiera się odważniej, zobaczymy ja tez w spodniach.

RelacjeEdytuj

Przyjaźni się z Maxim, Francescą i Camillą. W nowej szkole Violetta poznaje dwóch chłopców - Leona i 

Png violetta francesca y camila bff by guadiilupe-d5o0byy

Tomasa - którzy zaczynają walczyć o serce Violetty. W szkole ma też wroga - Ludmiłę. Ma dobre relacje z ojcem, Angie i Ramallem, prawnikiem ojca. Ledwo zna Matiasa, brata narzeczonej ojca. Z Jade też nie ma zbyt dobrych relacji.

W drugim sezonie pojawia się Diego, któy też się zakochał w głównej bohaterce. Na poczatku 2 sezonu Violetta jest z Leonem (nie ma Tomasa). Jednak Lara zaczyna odbijac jej chłopaka, Violetta zaczyna spedzać dużo czasu z Diegiem. Jej chłoapk to Leon.

GaleriaEdytuj

Martina stoessel png 2 by fabii27-d5ay1dv

Foto png de violetta by tinistoesselfan-d5ztq9z
002cc9b1ec0bd8be3fdfe993659987d1
P