FANDOM

Ludmile
Ludmiła Ferro -
Zarozumiała egoncetryczka. Zakochuje się w Tomasie. Wróg Violetty, Camilly, Francescy i Maxi'ego. Gra ją Mercedes Lambre.

RodzinaEdytuj

Nie znamy całej rodziny Ludmiły, jednak prawdopodobnie jest ona jedynaczką. Rodzice są bardzo bogaci, ojciec jest milionerem. Ma kuzyna Napo, jednak nie chce, by ktokolwiek o tym wiedział (oprócz Naty). Pochodzi z dobrej rodziny.

Charakter, wygląd i upodobaniaEdytuj

Ludmiła uważa, że jest "najfajniejszą laską" w całej szkole i zawsze jest najważniejsza. Z tego powodu zawsze chce dostawać główne role. Jest chciwa, co świadczy incyndent z kontraktem, oraz wykorzystuje Natalię. Jest zdolna osobą, ale od kiedy Violetta (równie zdolna osoba) pojawia się w Studio, widzi w niej swoją rywalkę. Gdy zakochuje się w Tomasie, wmawia mu, że Violetta (która jest obiektem uczuć Tomasa) jest "tą złą". Ludmiła ma proste blond włosy, jednak zawsze ma kręcone za pomocą lokówki. Ma brązowe oczy, usta maluje zazwyczaj błyszczykiem. Ubiera się w zazwyczaj różowe ubrania lub z cekinami. Uwielbia złotą biżuterię. Zawsze chodzi z chłopakami, którzy sa przystojni i z dobrym głosem. Z tego powodu początkowo chodziła z Leonem (był jednym z najlepiej śpiewających chłopców). Nie wiadomo, jaki jest jej ulubiony kolor, ale mozna wywnioskować, że róż.

Ludmila

Ludmiła w drugim sezonie Violetty.

RelacjeEdytuj

Ludmiła ma dobre relacje ze swoją paczką : Naty, Leónem i Andresem. Z jej powodu na początku wszyscy są samolubni (potem Leon się zmienia pod wpływem Violetty). Zakochała się w Tomasie, jednak bez wzajemności. Nie lubi Violetty, Fran, Cami i Maxi'ego.Myśli,że jest extra laską z całego Studia On Beat 21.Wcale,że nie jest Natalia,Violetta,Lara one są tak samo laskami.Nie ma powodu do likwidowania kogoś ze Studia. W 3 sezonie do Ludmiły dochodzi to, jak ważna jest rodzina. Edytuj

Galeria Edytuj

Ludmiła wygląda niewinnie, z czasem jej styl się całkowicie zmienił.

9 sn0xq
Proxy thumb