FANDOM

  • Leon Verdas - jeden z bohaterów serialu. Leon jest uczniem Studio On Bit  i ma wielki artystyczny potencjał. Gra go Jorge Blanco. 

  • Rodzina 

  • Bardzo mało wiemy o rodzinie Leona, jednak jego  ojciec jest milionerem. 

  • Charakter, wyglad, upodobania

  • Leon na początku był arogancki, zarozumiały i zadufany w sobie, jednak miał też dobre serce. W towarzystwie Ludmiły może sprawiać wrażenie złośliwego. W przeciwieństwie do Tomasa pochodzi z dobrej rodziny i nigdy nie musiał się zajmować pracą. Po jakimś czasie znajduje wspólny język z Violettą. Jest dla niej czuły, wyrozumiały i troskliwy. Dziewczyna zawsze znajdojowała w nim wsparcie. Z reguły trzyma się w szkole z resztą paczki Ludmiły, ale jest naprawdę porządnym facetem. Ma brązowe, zmierzchwione włosy i kasztanowe oczy. :

    Tumblr mmopo8bFoN1rjlm7ko8 250

    Drugi sezon

Relacje

  • Najpierw zamierzał zdobyć serce Violetty, by odegrać się na Tomasie, który podoba się jego dziewczynie, Ludmile. Jest chłopakiem Violetty. Ma dobre relacje z Ludmiłą. Andres jest jego przyjacielem. Francesca, Camilla i Maxi są mu bliskimi zanjomymi, a nawet przyjaciółmi (wcześniej się nie lubili). Z Naty są raczej dobre, ale są tylko znajomymi. 

Pocałunek Violetty i Leóna - odc00:55

Pocałunek Violetty i Leóna - odc. 33