FANDOM

Tomas
Tomas Heredia
- jest małmówinym, nieśmiałym chłopakiem. Gra go Pablo Espinosa.Nie ma go w 2 sezonie.

Rodzina i historiaEdytuj

Tomas nie jest bogaty, jednak uczęszcza do Studia dzięki stypendium profesora Beto, u którego pracuje jako asystent. Jego ojciec pracuje jako budowlaniec. Urodził się w Hiszpanii, ale razem z mamą przeprowadził się do Buenos Aires, by zaopiekować się babcią. Ma młodszą kuzynkę Angus. .

Charakter, wyglad, miłośćEdytuj

Tomas zakochuje się w Violetcie wbrew staraniom Germana, który próbuje odseparować córkę od zalotników.  Tomas jest prostym chłopakiem. Gra na gitarze i śpiewa, ukazując w utworach swoją osobowość. Jest pomocny i szczery, ale czasem potrafi pokazać swoją złą stronę i bywa dla Violetty niemiły (pod wpływem Ludmiły). Gdy dowiaduje się, że Violetta i León są razem, Tomas nie może znieść tego i chce pokazać ją w złym świetle, by nie musiał cierpieć po jej stracie, gdyby wyjeżdżał. Chłopak ma ciemne włosy i niebieskie oczy. Ludmiła się w nim zakochała, jednak on nie odwzajemnia jej uczuć. W końcu postanawia dać dziewczynie drugą szansę.Trzeba także dodać że naprawdę ( w serialu tego czasem nie widać ).Pod koniec sezonu wyjeżdża i już go nie zobaczymy.

Pocałunek Tomasa i Violetty - odc00:34

Pocałunek Tomasa i Violetty - odc. 79

RelacjeEdytuj

Zakochał się w Violettcie  ze wzajemnością, jednak nie mogą być razem, dziewczyna jest podzielona - wybrać jego czy Leóna. Jest także Ludmiła, która za wszelką cenę chce z nim być. Przyjaźni się z Francescą (która kiedyś się w nim zakochała), Maxi'm i Camillą. Jego wrogiem jest León, którzy walczą o serce Violetty. W końcu jednak Violetta wybiera Leona